SHTM 1022 ontspoord

Voor alles wat met Haagse OV musea te maken heeft
(HBM, SHTM, HOVM, TS)

Re: SHTM 1022 ontspoord

Berichtdoor wattman » 11 jul 2016 11:03

Dank Ronald. Wellicht dat we nog iets in de nieuwsflits gaan lezen (terzijde; naar ik heb begrepen zou in Engeland bij een ontsporing een openbaar rapport volgen van de Rail Accident Investigation Branch, hetgeen wel zo goed is omdat het zo elke grond ontneemt aan speculaties... Maar goed, dat is deze keuze die ze daar gemaakt hebben).

Het jammere van de (goedbedoelde) opmerking van dhr Baak is dat hij zonder nadere toelichting wat hem dan zo steekt onmiddellijk onder mijn posting over "ongefundeerde opmerkingen" begint. Jammer, komt - naar ik toch aanneem onbedoeld - suggestief naar mij over. Om dan ook te spreken over een (kennelijk objectief) "onbekende oorzaak" is niet zo handig. Volgende keer beter, wens ik dan. Mocht ik iets verkeerds hebben geschreven of gesuggereerd dan hoor ik dat graag alsnog.

In dat verband een aanvulling/correctie op wat ik hiervoor schreef over het uitschakelen van de bovenleiding op deze locatie. Er zit inderdaad op het Spui zelf nog een schakelaar in de bovenleiding. Dus eventueel takelen op deze locatie legt niet direct het tramverkeer rond Spui/Kalvermarkt stil.

@iljtsch op www.haagstramnieuws.org staat dat de 1165 de 1022 naar de remise heeft gesleept. Ik verwacht dat herstelwerkzaamheden in de HOVM nieuwsflits belicht zullen worden.
Avatar gebruiker
wattman
 
Berichten: 1089
Geregistreerd: 17 jan 2010 17:06

Vorige

Keer terug naar Museum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten