Wat mij opviel is het vele vonkenregen op de panto's en onder de tramwielen
Roland schreef:Wat mij opviel is het vele vonkenregen op de panto's en onder de tramwielen
Doordat het bijna nooit gebruikt wordt is het contact slecht, na een beetje roestrijden merk je er niet zo veel meer van. Voor het doorbranden van de bovenleiding hoef je niet bang te zijn, daar is wel wat meer voor nodig, dan moet je een flinke kortsluiting hebben in je tram en een storing in de beveiliging van het onderstation.
Charles schreef:Ja, die MW 164 kwam in de ochtend als eerste aan en die mocht eerst alle opgehoopt straatvuil uit de groefrails rijdendAb schreef:Natuurlijk maken onze deskundigen van het HOVM = Remise HTM zich niet druk over deze *vonkenregens*, allang tevreden dat het Voorhout-spoor weer bereikbaar en berijdbaar is.
Het tweede spoor werd overigens wel gemist nu, soms moest de aankomende tram wachten omdat een andere museumwagen op punt stond om te vertrekken.
Charles schreef:Ja, die MW 164 kwam in de ochtend als eerste aan en die mocht eerst alle opgehoopt straatvuil uit de groefrails rijdendAb schreef:Natuurlijk maken onze deskundigen van het HOVM = Remise HTM zich niet druk over deze *vonkenregens*, allang tevreden dat het Voorhout-spoor weer bereikbaar en berijdbaar is.
Het tweede spoor werd overigens wel gemist nu, soms moest de aankomende tram wachten omdat een andere museumwagen op punt stond om te vertrekken.
joost | 22-9-2011
Het lijkt wel of het spoor hier (toen) verder loopt/liep dan dat het nu doet
Ingekort misschien?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast