Pagina 1 van 1

Vervoerplan 2025 - wijzigingen rail en bus

BerichtGeplaatst: 15 maart 2024 08:43
door buschauffeur

Re: Vervoerplan 2025 - wijzigingen rail en bus

BerichtGeplaatst: 15 maart 2024 08:45
door buschauffeur
Inclusief spitstram 10 en gelede bussen.

Re: Vervoerplan 2025 - wijzigingen rail en bus

BerichtGeplaatst: 15 maart 2024 18:07
door YC52000
In dit vervoersplan wordt het beginpunt van Tram 10 aangeduid als Moerwijk. Echter beweren sommigen dat deze tram vanaf Vrederust zal rijden. Dus, wat is nu de juiste informatie? Impliceert dit dat de keerlus in Moerwijk weer vrijgemaakt zal worden?

Re: Vervoerplan 2025 - wijzigingen rail en bus

BerichtGeplaatst: 15 maart 2024 20:46
door Admin
Nee. De keerlus in Moerwijk wordt vervangen door een kopeindpunt. Zie Loosduinen, Nootdorp en Delft (nieuwe eindpunt lijn 19 bij de TU).

Re: Vervoerplan 2025 - wijzigingen rail en bus

BerichtGeplaatst: 16 maart 2024 03:39
door Chris
Admin schreef:Nee. De keerlus in Moerwijk wordt vervangen door een kopeindpunt. Zie Loosduinen, Nootdorp en Delft (nieuwe eindpunt lijn 19 bij de TU).
Dan moet je het vervoersplan even goed lezen want er staat ook GTL vermeld bij lijn 10...

Re: Vervoerplan 2025 - wijzigingen rail en bus

BerichtGeplaatst: 16 maart 2024 09:04
door buschauffeur
Inderdaad, er wordt voor lijn 10 over GTL gesproken. Dus die keerlus zal wel even blijven liggen. Ben trouwens wel benieuwd waar ze in de spits die wagen vandaan gaan halen.

Goed punt is dat de frequentie van de bussen in de avonduren weer omhoog gaat. Want met een keer in het half uur hebben ze zich niet populair gemaakt.