Nieuwe stijlen beschikbaar!

Zet hier geen persoonlijke berichten voor de beheerders!

Nieuwe stijlen beschikbaar!

Berichtdoor Admin » 04 sep 2012 03:54

Met een recente update van het forum heb ik tevens een tweetal extra stijlen beschikbaar gemaakt: AcidTech en eTech. Een stijl is hoe het forum er uit ziet op je scherm en iedere gebruiker kan dan naar smaak aanpassen, mits de beheerder (ik dus) die stijl beschikbaar heeft gemaakt. Het is eigenlijk de vorm en kleur van het jasje om het forum ;) Hoe verander je de gebruikte stijl?

Log in als je dat nog niet hebt gedaan en ga naar Gebruikspaneel. Dan ga je via het tabblad Foruminstellingen naar Wijzig persoonlijke instellingen en bij Mijn Forumstijl kies je uit de lijst welke stijl je wilt gebruiken. Klik op Bevestig om de wijziging op te slaan. Als de wijziging is verwerkt verschijnt de nieuwe stijl. Niet mooi? Kies dan opnieuw uit de lijst voor een andere stijl en bevestig opnieuw. De standaard stijl is Prosilver als je weer terug wilt naar het vertrouwde uiterlijk...

Er zijn vele stijlen te vinden voor phpBB forums, als je je favoriete stijl beschikbaar wil hebben wil ik dat overwegen. Wat moet je daarvoor doen: laat mij weten dat je een bepaalde stijl mooi vindt (in dit draadje) met de naam van de stijl en de locatie waar ik dat pakket kan vinden. Dan moet je tenminste 4 andere leden vinden die deze stijl ook mooi vinden (lees: willen gebruiken!) die zich dan ook bij mij moeten melden (maar dat mag ook via PM, dat hoeft niet persé in dit draadje). Daarna zal ik kijken of de stijl geschikt is voor dit forum en als dat zo is zal ik het beschikbaar maken. Ik verwacht daarna dan ook wel van deze gebruikers dat je die stijl ook daadwerkelijk gaat gebruiken! Uiteraard mogen anderen die nieuwe stijl ook gebruiken! :P

Veel plezier met de nieuwe jasjes van je vertrouwde forum!

De Admin
Admin
Site Admin
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 10 jan 2010 15:06

Re: Nieuwe stijlen beschikbaar!

Berichtdoor Admin » 14 nov 2023 00:16

Gezien het beperkte gebruik van de alternatieve stijlen (slechts 14 leden totaal) en een hoognodige upgrade die allang over tijd is worden deze stijlen binnenkort gedeactiveerd en verwijderd. Per 1-12-2023 vervallen de extra stijlen eTech en subsilver2 zodat alleen de standaard stijl prosilver overblijft. Mocht de upgrade slagen en alternatieve stijlen voor de nieuwe forum-engine beschikbaar zijn is één alternatieve stijl niet uitgesloten.

Wellicht ten overvloede, maar lees ook het aangepaste bericht aangaande nieuwe aanmeldingen!

De Admin
Admin
Site Admin
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 10 jan 2010 15:06


Keer terug naar Berichten van en voor de beheerders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron