Banner ontwerp wedstrijd

Zet hier geen persoonlijke berichten voor de beheerders!

Banner ontwerp wedstrijd

Berichtdoor Admin » 31 maart 2010 02:35

We zijn nu enige tijd bezig in het nieuwe forum en het is tijd voor een toepasselijke banner en favicon. Natuurlijk kan ik een aantal foto's maken en die aan elkaar plakken, maar dan doe ik jullie creativiteit tekort. Dus: je mag een banner ontwerpen voor dit forum en ik kies de beste/mooiste/meest toepasselijke uit. Een paar regeltjes voor deelname:

  • Deelname door geregistreerde leden
  • Je bent auteursrechthebbende op de gebruikte afbeeldingen (ofwel: je hebt de foto's zelf gemaakt of je hebt schriftelijke toestemming v/d maker om ze te gebruiken voor dit doel)
  • Door deelname geef je HaagsOVforum.nl automatisch en onherroepelijk toestemming voor gebruik op het forum en voor derden die linken naar dit forum
  • De banner dient alle, of op z'n minst zo veel mogelijk aspecten van dit forum te bevatten
  • Afmetingen zijn maximaal 180 pix breed en 60 pix hoog, de favicon is 10x10 pix
  • Toegestane bestandsformaten zijn jpg, gif en png en het bestand mag niet groter zijn dan 5 kB
  • Bewegend beeld (animatie) wordt niet op prijs gesteld
  • Deelname sluit 1 juni 2010 om 24.00 uur, waarna de winnaar z.s.m. bekend wordt gemaakt. Je mag dus ook op 1-6 nog insturen ;)

Post je creatie in dit draadje, je zal het dus ergens online moeten zetten, bij voorkeur op een eigen website en liever geen fotodump-sites als imageshack enzo.
De winnaar is verplicht de gebruikte orginele afbeeldingen te sturen ter controle op copyright schending. Heb je andermans werk gebruikt en daar toestemming voor gekregen zal ook dat gecontroleerd worden. Bij overtreding volgt automatisch een definitieve ban van dit forum. (maar zover laat je het niet komen, toch? :roll: )

Veel succes en vooral: veel plezier!
Admin
Site Admin
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 10 jan 2010 15:06

Re: Banner ontwerp wedstrijd

Berichtdoor Admin » 10 apr 2010 12:53

Nou nou, de respons is helaas niet al te groot. Wellicht hebben jullie dit gemist? Je hebt nog ruim 7 weken om iets moois te maken.

Ben benieuwd!
Admin
Site Admin
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 10 jan 2010 15:06

Re: Banner ontwerp wedstrijd

Berichtdoor dejanj » 10 apr 2010 15:42

Admin schreef:Nou nou, de respons is helaas niet al te groot. Wellicht hebben jullie dit gemist? Je hebt nog ruim 7 weken om iets moois te maken.

Ben benieuwd!

Tsja, zolang ik nog er mee bezig ben kan ik het niet posten...
dejanj
 
Berichten: 93
Geregistreerd: 16 jan 2010 23:04
Woonplaats: Den Haag

Re: Banner ontwerp wedstrijd

Berichtdoor RenĂ© W » 10 jun 2010 21:06

Wat is de stand van zaken?
gr.
Rene
Avatar gebruiker
René W
 
Berichten: 257
Geregistreerd: 30 jan 2010 16:52

Re: Banner ontwerp wedstrijd

Berichtdoor Admin » 10 jun 2010 22:00

Zoals je ziet: niks, nada, noppes. Geen enkele inzending. Helaas...
Admin
Site Admin
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 10 jan 2010 15:06

Re: Banner ontwerp wedstrijd

Berichtdoor Lange_Dre » 06 aug 2010 22:32

Ik wou graag mee doen maar ik heb er de bale niet 't verstand van hoe ik dit zou moeten maken, Hellaas.
Zijn er inmiddels al wel banners ingestuurd of nog steeds niet?
Lange_Dre
 
Berichten: 256
Geregistreerd: 18 jan 2010 07:54

Re: Banner ontwerp wedstrijd

Berichtdoor Admin » 07 aug 2010 04:26

Nope, nog niks. Maar je bent wel rijkelijk (te) laat... :roll:
Admin
Site Admin
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 10 jan 2010 15:06

Re: Banner ontwerp wedstrijd

Berichtdoor Lange_Dre » 07 aug 2010 07:51

Daarom zei ik ook "Ik wou graag mee doen maar...." ;)
Lange_Dre
 
Berichten: 256
Geregistreerd: 18 jan 2010 07:54

Re: Banner ontwerp wedstrijd

Berichtdoor Roland » 10 aug 2010 18:08

@Admin: misschien is het een idee om een andere skin voor het forum te installeren of deze aan te passen zodat je een grotere header kunt plaatsen. Op 180x60px kan je niet heel veel creativiteit kwijt.
Avatar gebruiker
Roland
 
Berichten: 836
Geregistreerd: 18 jan 2010 18:14

Re: Banner ontwerp wedstrijd

Berichtdoor tetje » 10 aug 2010 19:32

Roland schreef:@Admin: misschien is het een idee om een andere skin voor het forum te installeren of deze aan te passen zodat je een grotere header kunt plaatsen. Op 180x60px kan je niet heel veel creativiteit kwijt.

Of vraagt dit juist te veel van je creativiteit?!
tetje
 
Berichten: 118
Geregistreerd: 18 jan 2010 19:20

Re: Banner ontwerp wedstrijd

Berichtdoor Admin » 10 aug 2010 19:35

Je bent niet verplicht om op dat formaat te werken, zolang het eindresultaat maar binnen de regeltjes valt :) (hint: je kan foto's ook verkleinen ;))
Admin
Site Admin
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 10 jan 2010 15:06

Re: Banner ontwerp wedstrijd

Berichtdoor Roland » 11 aug 2010 07:57

Het was een tip, je kan er mee doen wat je wil. Je kan uiteraard alles verkleinen, maar of het dan mooi blijft is een ander verhaal.

@tetje: als je niet creatief bent moet je niet meedoen met een ontwerpwedstrijd, of zie ik dat verkeerd?
Avatar gebruiker
Roland
 
Berichten: 836
Geregistreerd: 18 jan 2010 18:14

Re: Banner ontwerp wedstrijd

Berichtdoor tetje » 11 aug 2010 18:04

@Roland voor een echte creabea is een formaat geen belemmering, maar een uitdaging.
tetje
 
Berichten: 118
Geregistreerd: 18 jan 2010 19:20

Re: Banner ontwerp wedstrijd

Berichtdoor Roland » 11 aug 2010 19:22

Ja, zo kan je het ook zien. Het ging mij er in ieder geval om dat als je een grotere/bredere header boven het forum zou plaatsen, dat het forum meer een eigen look krijgt. Als je alleen het phpBB logo vervangt dan blijft er op mijn 22" scherm nog een hele grote blauwe balk over. Bij het forum van retmetro.nl heb ik de zaak zo verbouwd dat de header van het forum gelijk is aan die van de website.
Avatar gebruiker
Roland
 
Berichten: 836
Geregistreerd: 18 jan 2010 18:14


Keer terug naar Berichten van en voor de beheerders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron