Zondag had ik een simpele vraag aan de klantenservice, ik was mijn medicijn in de bus kwijt geraakt en dat merkte ik direct. Ik wilde dus vragen of het mogelijk was om de wagen op te roepen, zodat ik het bij de halte bij mij in de straat even zou kunnen oppikken als de wagen weer richting Centraal zou gaan. Eerste keer, alles bezet, ongenblikje geduld aub. Na 10 ninuten sorry, het is zo druk probeer het later nog eens. Volgende poging een kwartier later hetzelfde verhaal. Derde poging weer in de wacht en na 10 minuten zelf verbroken. Vierde poging, weer 20 minuten in de wacht en weer geen reactie. Vijfde poging, toen kon het oppikken al niet meer, maar de Telexstraat zou nog kunnen en dat is ook redelijk in de buurt, weer in de wacht en dit maal een half uur! Al met al heb ik meer dan een uur in de wacht gestaan en ben ik nog geen steek verder, wel 7 euro armer want het kost 10 eurocent per minuut. Ben ik de enige met dit probleem of is dat structueel, in dat geval moet er veel veranderen.
Groetjes Hans.