Hier een kleurenfoto van het origineelCharles schreef:
Metalen model voorzien van motoren en interieur, groene stoeltjes. Groene bies met snor.
Staat op Piko rails bij mij in de vitrinekast.
wattman schreef:Strikt genomen heeft deze tram nooit Riva als dakreclame gehad. Voor de op de foto getoonde Histor was het Samson (1958-1962).
iljitsch schreef:Hoeveel ruimte zou je nodig hebben voor zoiets?
Tja, ik kan de panto natuurlijk ook gewoon in ruststand neerleggen Zoals ie uit de box kwam.Admin schreef:Haagse bovenleiding is er niet in model, die moet je zelf maken. Maar voor een vitrine is dat best veel werk, Charles kan ook gewoon een stukje dun draad (garen) nemen om de panto wat naar beneden te trekken, als hij dat wil. (en zo niet, dan doet-ie het lekker niet, 'tis zijn modeltrammetje )
Of kijk gewoon op youtubeTiktak schreef:Kijk eens op de site http://www.hespedam.nl dit is een grootmeester in bouwen van tramvoertuigen, huisjes enz.
Klopt. Ik heb een startset van Piko omdat die goed betaalbaar was en er zit bovendien ook een leuke Hondekop bijAdmin schreef:Uitleggen is 1 ding, maar een plaatje zegt meer dan een heel epistel en iets "voor t echie" zien is nóg veel meer verhelderend. Steek je licht eens op bij een (lokale) modelspoorzaak en koop dan gelijk een wisseltje wat bij je rails past (Piko, begrijp ik) en wat extra spoor zodat je het zelf kunt uitproberen. Da's de beste leerschool
Hey, ik ben tot de ontdekking gekomen dat de 1147 nog bestaat Die staat in een museum in de UK, maar die heeft lange doorlopende deurruiten en de wagennummers zijn in grote cijfers. Da's anders dan wat mijn model heeft. En de echte 1147 heeft ook andere koppelingen.Charles schreef:
Metalen model voorzien van motoren en interieur, groene stoeltjes. Groene bies met snor.
Als er onjuistheden in dit model voorkomen dan hoor ik het graag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast