Charles schreef:Sinds bekend is dat er testritten worden gereden, ben ik verschillende keren (overdag) naar Leidsenhage gegaan en wat mij steeds opvalt is dat er doorlopend vrachtwagens
daar op de trambaan -blijven- staan
Zal het wel goed gaan daar? Of komt de tram in file van vrachtwagens te staan
Roland schreef: Na het fixen van de restpunten en goedkeuring van de technische installaties zal worden begonnen aan een proefbedrijf.
trammelant schreef:Begonnen aan proefbedrijf mag ik vragen wat je hier mee bedoeld.
Roland schreef:Volgensmij zijn er deze week geen testritten, ze zijn nu bezig met het repareren van restpunten. De puntjes op de "spreekwoordelijke i" zeg maar.
YC52000 schreef:uhum, de RET had beter lijn 19 moeten doen, was veel beter hahaha
Admin schreef:Vanuit welke remise wordt de lijn ge-exploiteerd? ZGB en LB lijken me niet voor de hand liggen (veel lege km's) maar SCH heeft t al druk zat met de zomer-extra's Daarbij: op SCH staan geen ARI wagens, IIRC
door Roland » 31 maart 2010 18:05
Lijn 19 is ontworpen op het Agglo model, dat is de conceptvoorganger van de RegioCitadis. Dat was ook een bredere tram, maar de draaistellen waren ingedeeld ala de GTL. Agglo heeft minder ruimte nodig dan de Citadis, met name in bogen. Op de eenvoudigere stukken zijn er dan ook niet echt problemen voor RR. De haltes van lijn 19 (op 1 na) liggen echter op GTL-maat.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 42 gasten