Restaurant tram

Voor alles wat met de HTM trams te maken heeft

Re: Restaurant tram

Berichtdoor xCookiesolax » 10 feb 2015 19:57

wattman schreef:Vorige week nog gezien dat de restaurant tram bij het passeren van het Centraal Station richting Scheveningen het "Avenio-spoor", dus langs het middenperron neemt. Nu is dat momenteel niet te fotograferen, maar zo vaak zul je geen GTL op dat spoor aan zien denk ik.

Toevallig zag ik vanochtend rond kwart over 8 de 3004 (lijn 9) op dit spoor staan. Deze wagen had een defect. Maar inderdaad, over het algemeen zul je niet vaak een GTL op dat spoor zien.
xCookiesolax
 
Berichten: 445
Geregistreerd: 09 jan 2014 21:27

Re: Restaurant tram

Berichtdoor wattman » 17 jul 2015 20:40

Vanwege de werkzaamheden deze zomer rijdt de Restaurant tram van en naar de remise Frans Hals via de Hobbemastraat.

Maar is er iemand bekend met de huidige route met passagiers? Afgelopen woensdag heb ik de tram drie keer via de Jurriaan Kokstraat (lijn 1) zien rijden, d.w.z. eerst richting centrum, toen terug richting Scheveningen Noorderstrand en vervolgens weer richting centrum...
Ben benieuwd naar de huidige route.
Avatar gebruiker
wattman
 
Berichten: 1090
Geregistreerd: 17 jan 2010 17:06

Re: Restaurant tram

Berichtdoor iljitsch » 18 jul 2015 00:20

Ik zag 'm vorige week ofzo ook op een onverwachte route langskomen, maar weet helaas niet meer waar dit was...
iljitsch
 
Berichten: 1755
Geregistreerd: 27 mei 2014 16:22
Woonplaats: Den Haag

Re: Restaurant tram

Berichtdoor willem » 18 jul 2015 10:02

Aan het eindpunt van lijn 11 in Scheveningen heb ik hem ook wel eens een poosje stil zien staan, met passagiers/gasten en al.
Avatar gebruiker
willem
 
Berichten: 980
Geregistreerd: 06 jun 2010 09:20
Woonplaats: Delft

Re: Restaurant tram

Berichtdoor Chris » 18 jul 2015 21:57

De Hoftrammm rijdt momenteel:
- Leeg: HOVM, rechtsaf Parallelweg, Hobbemastraat, Brouwersgracht, Kerkplein.
- Met gasten: Kerkplein, Buitenhof via route lijn 1 naar Scheveningen Noorderstrand.
- Scheveningen Noorderstrand, route lijn 1 naar centrum, Kerkplein, Brouwersgracht, Hobbemastraat, rechtsaf Heemstraat en route lijn 11 naar Scheveningen Haven.
- Scheveningen Haven, Statenkwartier, via route 17 & 3 tot Loosduinseweg, route 2 tot Regentesselaan, rechtsaf route 12 naar Duindorp.
- Duindorp, over route 12 tot Laan v Meerdervoort, route lijn 3 tot centrum en weer naar Kerkplein.
- Leeg: Kerkplein, Brouwersgracht, Hobbemastraat, linksaf Parallelweg, HOVM.
Chris
 
Berichten: 499
Geregistreerd: 23 jan 2010 17:04

Re: Restaurant tram

Berichtdoor wattman » 19 jul 2015 09:30

Veel dank!
Dan is er afgelopen woensdag dus een behoorlijk afwijkende route gereden.
Avatar gebruiker
wattman
 
Berichten: 1090
Geregistreerd: 17 jan 2010 17:06

Re: Restaurant tram

Berichtdoor wattman » 24 jul 2015 21:11

Nog een plaatje van hedenavond:

Afbeelding

Deze foto was mogelijk dankzij een busje dat op de weg aan het laden was. Hierdoor konden de auto's niet de 3035 rechts inhalen (en verklaart ook dat ik veilig dit fotostandpunt kon innemen :lol: )
http://twitter.com/de_wattman
http://www.flickr.com/photos/mars1940/
Avatar gebruiker
wattman
 
Berichten: 1090
Geregistreerd: 17 jan 2010 17:06

Vorige

Keer terug naar HTM tram

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten