Rinkelende lijn 2?

Voor alles wat met de HTM trams te maken heeft

Rinkelende lijn 2?

Berichtdoor iljitsch » 24 apr 2015 13:10

Ik fietste vanmiddag over de Loosduinseweg en er kwam een continu rinkelende lijn 2 langs richting centrum. Een minuut of 10 later bij het einde van de Oude Haagweg hetzelfde in de andere richting. Dit was de 4055. Op de ramen aan de zijkanten van de bestuurderscabines voor en achter was een papier geplakt. De lijninformatie was gewoon 2 Kraayenstein. Ik zag zo gauw geen passagiers zitten, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen dat er geen aan boord waren; ik geloof dat er binnen geen licht aan was.

Enig idee wat er aan de hand kon zijn? Als er iets kapot was zou je denken dat-ie naar de remise zou rijden, niet naar het eindpunt van lijn 2. Of misschien was de gedachte dat-ie Zichtenburg misschien niet zou halen en dan wellicht opstoppingen zou kunnen veroorzaken?
iljitsch
 
Berichten: 1756
Geregistreerd: 27 mei 2014 16:22
Woonplaats: Den Haag

Re: Rinkelende lijn 2?

Berichtdoor Roland » 24 apr 2015 13:56

Dat was de 'publieksvriendelijke' actie van de vakbonden. Dit is een variant op de toeteractie van de politie en NS. Er zou 6 minuten gebeld en getoeterd worden, maar op CS hielden ze het niet heel lang vol. Ik vind het ook een beetje verwarrend om dit in het drukke verkeer te doen.
Avatar gebruiker
Roland
 
Berichten: 836
Geregistreerd: 18 jan 2010 18:14

Re: Rinkelende lijn 2?

Berichtdoor trambestuurder » 25 apr 2015 13:09

Roland schreef:Dat was de 'publieksvriendelijke' actie van de vakbonden. Dit is een variant op de toeteractie van de politie en NS. Er zou 6 minuten gebeld en getoeterd worden, maar op CS hielden ze het niet heel lang vol. Ik vind het ook een beetje verwarrend om dit in het drukke verkeer te doen.


verwarrend of niet, het wordt een tijd dat onze directie ons als rijdend personeel eens echt gaat waarderen en ons serieus gaat nemen want wederom doen ze dit dus niet
Vrijdag 1 mei wordt het dus 7 minuten toeteren en klingelen
en bij geen gehoord gaat op 6 mei de trams van remise Scheveningen tussen 10:00 en 14:00 naar binnen
Avatar gebruiker
trambestuurder
 
Berichten: 545
Geregistreerd: 29 maart 2010 11:21

Re: Rinkelende lijn 2?

Berichtdoor iljitsch » 25 apr 2015 16:10

Ik wist nieteens dat er een conflict was. Link?
iljitsch
 
Berichten: 1756
Geregistreerd: 27 mei 2014 16:22
Woonplaats: Den Haag

Re: Rinkelende lijn 2?

Berichtdoor tetje » 25 apr 2015 16:51

tetje
 
Berichten: 118
Geregistreerd: 18 jan 2010 19:20


Keer terug naar HTM tram

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten