Maaldrift:Het enkele spoor aan de zuidzijde van de remise was geen doorgaand spoor; binnen in het gebouw was het net lang genoeg voor één losse motorwagen, bovenleidingmontagewagen HTM 3.
(foto uit hal 2, helemaal achterin)
Voor een sporenplan tekening van binnen en rond de remise Maaldrift, een schaalplattegrond van de eerste hal van de remise, en een paar interieurfoto's, verwijs ik naar pagina 217-222 van "De Buitenlijnen van de HTM" van Johan Blok (ISBN 978-90-6013-347-7)
's GravemadeVerdere foto's (interieur remise 's Gravemade):
http://www.htmfoto.net/PCC/RuudSmits/OudeDoos2.htmlhttp://www.htmfoto.net/PCC/RuudSmits/OudeDoos3.htmlTevens is er nog veel informatie te vinden over deze remise in "De Buitenlijnen van de HTM", pagina 286-293.
Opvallend hierin is, dat de plattegrond van de remise 's Gravenmade bijna identiek is aan de plattegrond van de 1e hal van de remise Maaldrift. Qua sporenplan omvat dit 6 sporen, waarvan de laatste 1/3 van de opstellengte van het meest rechterspoor (als je van buiten naar binnen kijkt) als afgesloten (ommuurde) werkplaats is ingericht. Om dit mogelijk te maken is het naastgelegen spoor (het 2e van rechts dus) korter.