willem schreef:Vandaag reed een Avenio op lijn 19. Voor het eerst dat ik er een op die lijn heb zien rijden.
Tiktak schreef:Ook een optie is om lijn 3 over te laten gaan in lijn 4 v.v. met als overstap halte Monstersestraat op lijn 2 en in de spits of drukte een extra AV ( Monstersestraat - LnvNoI laag) in zetten vanaf het opstelspoor Monstersestraat.
Lijn 2 met AV en lijn 6 met GTL
Passagiers van lijn 4 kunnen vanaf Leyenburg ook gebruik maken van lijn 6 met als overstaphalte CS hoog.
Dit scheelt minder voertuigen en bovendien minder trambewegingen in de Jan Hendrikstraat en Gravenstraat.
Lange_Dre schreef:Lijn 3 gaat tijdens de werkzaamheden aan de tramtunnel tussen Loosduinen en CS met Avenio's rijden. Daar moeten *zover ik heb begrepen* de reizigers overstappen op lijn 3 welke naar Zoetermeer rijd. Lijn 4 welke op het Haagse deel met de regio citadis blijft rijden, zal aangezien de regio citadis nog niet langs het oude stadhuis en over het buitenhof mag bij de grote kerk keren. Reizigers van lijn 3 moeten dus 1 keer overstappen en van lijn 4 naar Zoetermeer moeten idd twee keer overstappen.
Charles schreef:Opmerkelijk dat lijn 3 wel gewoon door de netkous gaat, waarom lijn 4 niet?
Dat overlopen bij LvNOI hoog is helemaal niet nodig, er kan ook doorgereden worden naar het RET eindpunt. Bij de bouw en aanleg is rekening gehouden met de mogelijkheid om ook RR daar te laten halteren.
Of zie ik het goed dat ook de RET niet verder rijdt dan LvNOI hoog?
Zie dit topic, met de uitleg door RolandLange_Dre schreef:Weet iemand waarom de HTM de Zoetermeerse kant van lijn 3 en/of 4 niet door laat rijden naar Den Haag CS +2? Het nieuwe eind/begin station van de E lijn was toch zo aangelegd dat de HTM hier ook naar toe kon rijden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten