Maar er staat nog meer te lezen op de pagina waarnaar verwezen wordt.YC52000 schreef:Tram 11 eindpunt Strandweg tailtrack ontwerp
Lijkt erop dat we van 2 wissels die er nu staan, naar 5 wissels gaan
De tramhalte zelf wordt ook vernieuwd. De gemeente heeft vijf spanten verworven van de perronkap van het voormalige stoomtramstation Scheveningen dat in 1879 in gebruik werd genomen. Vanwege de cultuurhistorische waarde wil de gemeente de spanten graag hergebruiken in een nieuwe functie. Deze klassieke spanten worden gecombineerd met straatmeubilair en verlichting. Het straatmeubilair en de verlichting kunnen we een historische of moderne sfeer geven.
Dat gaat denk ik niet passen.YC52000 schreef:Mogen/kunnen de RegioCitadis en Avenio de Remise Frans Halsstraat in? Of zijn ze te breed?
Chris schreef:Op een deel van het perron is de tram toch goed toegankelijk? ...
Dat is toch ook niet nodig? Zodra de Tina er is kunnen die toch op de lijnen waar de twee bredere types kunnen rijden toch ingezet worden om (wanneer nodig) zo voldoende Avenio's vrij te spelen voor lijn 11?Roland schreef:Voor de Avenio is inderdaad een speciale aanpassing gedaan. De RegioCitadis en Tina kunnen daar echter niet langs.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten