werkzaamheden tramplatform

Voor alles wat met de HTM trams te maken heeft

werkzaamheden tramplatform

Berichtdoor max01 » 06 feb 2017 17:28

Door een constructiefout moet de constructie van het tramplatform hersteld worden. Weet iemand misschien wanneer dat gaat gebeuren en hoelang dat gaat duren.
Ik hoop dat de GTL weer even terugkeert op lijn 2.
max01
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 22 dec 2016 17:31

Re: werkzaamheden tramplatform

Berichtdoor WeKra » 06 feb 2017 21:15

Bron? Artikel naar link oid?

Enige wat ik weet is dat er een lekkage gedicht moet worden wat weer de nodige tonnen moet kosten. Vooralsnog is niet bekend wanneer of voor hoelang dat moet gebeuren, volgens mij.

Zie: http://www.omroepwest.nl/nieuws/3341949 ... ost-tonnen
WeKra
 
Berichten: 93
Geregistreerd: 26 okt 2014 22:01
Woonplaats: Rijswijk

Re: werkzaamheden tramplatform

Berichtdoor buschauffeur » 07 feb 2017 18:24

max01 schreef:Door een constructiefout moet de constructie van het tramplatform hersteld worden. Weet iemand misschien wanneer dat gaat gebeuren en hoelang dat gaat duren.
Ik hoop dat de GTL weer even terugkeert op lijn 2.

De GTL terug op lijn 2? Misschien leuk voor hobbyisten maar ik denk dat de reizigers die trams uit de vorige eeuw niet zo zullen waarderen.
buschauffeur
 
Berichten: 293
Geregistreerd: 02 sep 2016 15:49

Re: werkzaamheden tramplatform

Berichtdoor Maxie33 » 07 feb 2017 18:53

buschauffeur schreef:
max01 schreef:Door een constructiefout moet de constructie van het tramplatform hersteld worden. Weet iemand misschien wanneer dat gaat gebeuren en hoelang dat gaat duren.
Ik hoop dat de GTL weer even terugkeert op lijn 2.

De GTL terug op lijn 2? Misschien leuk voor hobbyisten maar ik denk dat de reizigers die trams uit de vorige eeuw niet zo zullen waarderen.

Ik kan de GTL nog steeds waarderen hoor en voorlopig moeten een aantal lijnen er nog wat jaartjes mee doen.
Maxie33
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 16 mei 2016 18:18


Keer terug naar HTM tram

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron