Lange_Dre schreef:Eerlijk is eerlijk, het is opvallend dat de trams in Utrecht al drie keer achter elkaar best extreem ontspoort zijn. En inderdaad in Den Haag is het al jaren niet zo extreem geweest na en aanrijding met een auto of bus. Wellicht heeft het er mee te maken dat de A en B bakken van de Utrechtse CAF trams (net zoals de 15G van Amsterdam trouwens) een stuk lichter zijn dan de 3 verschillende tram types die in Den Haag rijden? En dat hierdoor de trams wat gemakkelijker zo extreem kunnen ontsporen?
xCookiesolax schreef:Hoe groot achten jullie de kans eigenlijk dat de HTM in de verre toekomst gemengd met Siemens Avenio en NST2 zal gaan rijden op één of meerdere stadstramlijnen? Het materieel zal immers beide een gelijkvloerse instap hebben en beide de R-net productformule hebben. Of is dit iets van vroeger en raakt de reiziger in shock als er opeens een andere tram aan komt rijden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten