Tiktak schreef:De Rijswijkseweg word dan geheel tramloos.
Tiktak schreef:Lijn 15 gaat dan waarschijnlijk over de Jan van der Heijdenstraat rijden richting HS.
Tiktak schreef:Lijn 12 laten rijden als tijdelijke lijn via Zieken - Spui - Hofweg - Lange Vijverberg naar CS en van hieruit richting Voorburg Station.
En tijdelijk bedoel ik dat als de Koningscorridor van Zoetermeer naar Den Haag klaar is, lijn 12 weer van dit nieuwe traject af gaat.
Slagathor schreef:2030, wat natuurlijk minstens 2040 gaat worden.
Je zal een appartement gekocht hebben op de Binckhorst, ben je mooi klaar mee.
iljitsch schreef:Met de fiets ben je zo in het centrum.
Gaan ze ook nog voorzieningen zoals winkels, scholen, huisartsen neerzetten daar? Hier in bezuidenhout verdubbelt de bovolking zowat maar er komen geen nieuwe voorzieningen bij.
willem schreef:Vervoerkundig gezien heeft een tram c.q metro naast een bestaande spoorlijn uiteraard geen meerwaarde.
iljitsch schreef:Hoe zou een bus dan moeten rijden? Je wilt ofwel naar CS ofwel naar het centrum. Meer bussen over spui/hofweg lijkt mij onwenselijk, en bij CS kan je moeilijk/niet stoppen in de lekstraat dus moet je halsbrekende toeren uithalen om op het busplatform te komen.
Ik vind lijn 1 door de binkhorst laten rijden geen slecht plan, zolang dat maar geen extra rijtijd oplevert. Grootste bottleneck is dan het derde spoorviadukt (afbuiging naar CS) waar de tram onder door moet, naast (onder?) alle huidige gebruikers.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten