Abri lijn 18 Paralelweg/Jacob Catsstraat.

Voor alles wat met de HTM bussen te maken heeft

Abri lijn 18 Paralelweg/Jacob Catsstraat.

Berichtdoor Zoef de Haas. » 26 aug 2011 01:02

Afgelopen Zondag was het werkwagendag in het HOVM waar ik naartoe ben geweest.
Was een interessante dag en heb er toch weer wat van opgestoken. Onderweg naar huis ben ik naar de halte van 18 gelopen om daar op te stappen. De haltepaal was er nog wel, maar dat was ook het enige. De ABRI lag in stukken op een grote puinhoop en was totaal vernield. Dat moet haast zondagmorgen zijn gebeurd, want op de heenweg ben ik daar uitgestapt en is mij het niet opgevallen, dus neem ik aan dat hij er nog stond.
Er liepen remsporen vanaf het begin van de inrit Jacob Catsstraat die over het trottoir en het fietspad liepen en halverwege in waar de ABRI had gestaan ophielden. De zitbank was aardig verfrommeld en nu weet ik weer waarom ik daar nooit in de ABRI ging staan,zolang er lieden de Parallelweg als racebaan gebruiken! Op nieuwspagina's heb ik niets van dit incident gezien en weet ook niet exact wat daar is gebeurd en of er gewonden bij gevallen zijn, maar wat ik wel weet is, dat om zoiets voor elkaar te krijgen je behoorlijk je best moet doen!
Wie weet hier meer van?

Groetjes Hans.
Een half ons geluk doet meer dan een kilo wijsheid!
Avatar gebruiker
Zoef de Haas.
 
Berichten: 78
Geregistreerd: 17 jan 2010 17:38
Woonplaats: Den Haag.

Berichtdoor Charles » 26 aug 2011 12:20

...
Laatst bijgewerkt door Charles op 31 okt 2013 15:40, in totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Charles
 
Berichten: 887
Geregistreerd: 17 jan 2010 18:59
Woonplaats: Brabant

Re: Abri lijn 18 Paralelweg/Jacob Catsstraat.

Berichtdoor dejanj » 03 okt 2011 20:44

Ook ik weet niet, ondanks dat ik toegang heb tot een grote lijst met gebeurtenissen in het Haaglandse. Maar auto v.s. abri op die locatie, nee.. :(
dejanj
 
Berichten: 93
Geregistreerd: 16 jan 2010 23:04
Woonplaats: Den Haag

Re: Abri lijn 18 Paralelweg/Jacob Catsstraat.

Berichtdoor Zoef de Haas. » 04 okt 2011 15:26

Ik kom daar vaker en heb nog eens goed gekeken naar de sporen. Het remspoor is ongeveer 50 meter lang en daarna is dit doorgelopen tot halverwege de abri en om dat voor elkaar te krijgen met 50 km/u lijkt mij niet mogelijk, ca. 130 komt meer in de richting. Er waren op die plaats linten met politie er op, dus die zijn wel ter plaatse geweest, maar nergens bij de 112 meldingen er iets van gezien, dus denk ik dat het hier een dienstvoertuig betrof en het daarom onder de pet is gehouden, want normaal staan dit soort zaken al heel erg snel op regio15.nl

Groetjes Hans.
Een half ons geluk doet meer dan een kilo wijsheid!
Avatar gebruiker
Zoef de Haas.
 
Berichten: 78
Geregistreerd: 17 jan 2010 17:38
Woonplaats: Den Haag.


Keer terug naar HTM bus

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron