BELANGRIJK! Aanmelden nieuwe leden

Voor alles wat met Randstadrail te maken heeft

BELANGRIJK! Aanmelden nieuwe leden

Berichtdoor Admin » 28 jul 2019 21:02

Belangrijk bericht voor bezoekers die zich wensen aan te melden:

Momenteel wordt het forum gespamd door figuren die het wensen te misbruiken voor hun geldelijk gewin. Uiteraard steek ik daar een stokje voor, maar men heeft blijkbaar ontdekt dat dit forum bestaat en dus probeert men massaal binnen te komen. Deze lieden komen zonder uitzondering uit het buitenland met obscure namen en nog obscuurdere providers. Waar het gemiddeld zo'n 2-3 nieuwe aanmeldingen per maand waren, zitten we nu al op 100+ aanmeldingen in slechts enkele dagen! Die gaan allemaal de prullenbak in, maar het kan dus voor komen dat er helaas ook een reguliere aanmelding wordt verwijderd. Als U dat is overkomen, is dat natuurlijk niet persoonlijk. Het helpt indien U zich aanmeld met een geldig Nederlands emailadres en een forum naam kiest die een duidelijk Nederlandse oorsprong heeft. Obscure namen als "hubbahubba1998" en "sexGODfree" zijn voor mij reden aan te nemen dat U een spammer bent. Doe zoiets ook niet "voor de lol" of "om de Admin te pesten" want dan ben je snel klaar hier :roll:

Wilt U er zeker van zijn dat Uw aanmelding juist beoordeeld wordt, stuur dan een email naar het Admin adres: admin(at)haagsovforum.nl (vervang uiteraard (at) door @ ;)) onder vermelding van Uw forum naam en een korte introductie is wenselijk maar niet verplicht.

Let op: emailadressen dienen geldig te zijn, Gmail, Yahoo, msn.com en hotmail.com zijn momenteel toegelaten maar worden extra in de gaten gehouden!

Hopelijk duurt dit niet lang en kan ik deze maatregel snel weer terug draaien... :evil:

PS: voor aanmelden uit West-Europese landen wordt U dringend geadviseerd de genoemde email te sturen, ik ga er van uit dat behalve onze gewaardeerde Vlaamse buren maar weinig buitenlandse bezoekers de Nederlandse taal machtig zijn. Mocht U hier vragen over hebben, aarzelt U niet mij verdere uitleg te vragen via het bovenstaande emailadres. Buitenlandse bezoekers met oprechte bedoelingen zijn en blijven uiteraard nog steeds welkom!

[EDIT, 29-1-2012: omdat het heel erg de spuigaten uit ging lopen (in slechts 20 dagen niet minder dan 425 aanmeldingen! :evil: ) is de toelatingsprocedure nu gewijzigd: U krijgt nu een vraag voorgelegd die U correct dient te beantwoorden om registratie te voltooien. Sommige vragen zijn wat moeilijker dan anderen, maar in alle gevallen geldt dat het antwoord gesneden koek zou moeten zijn voor de doelgroep van dit forum. Let op de juiste spelling, maar de antwoorden zijn niet hoofdlettergevoelig. Als U er echt niet uit komt ben ik bereikbaar via het bovengenoemde Admin adres.]

[EDIT 26-7-2019: omdat oosteuropese spammers een manier hebben gevonden om de registratie te misbruiken is het forum tot nader order gesloten voor nieuwe aanmeldingen.]

[EDIT 13-11-2023: helaas heb ik in de afgelopen jaren een aantal aanmeldpogingen gemist omdat mail naar het Admin adres niet meer automagisch in het email programma terecht kwam. Per onmiddellijk kunnen belangstellenden zich weer aanmelden, maar als er weer gespamt wordt gaat de deur weer dicht. Excuus aan hen die ik gemist heb, ik hoop dat je nog een poging wil wagen.]

[EDIT 20-1-2024: na openstellen heb ik helaas alleen maar spammers gezien, dus is de deur weer dicht. Dat blijft zo tot de volgende forum upgrade, hopelijk later dit jaar.]


Laatst gebumpt door Admin op 28 jul 2019 21:02
Admin
Site Admin
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 10 jan 2010 15:06

Keer terug naar Randstadrail

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten