Kunnen de RR voertuigen van de HTM gekoppeld rijden met de RR voertuigen van de RET?
Een vreemde vraag ja, maar ik vroeg het mij opeens af.
Admin schreef:Simpel antwoord: nee.
Iets uitgebreider antwoord: beide voertuigen hebben een verschillende hoogte en daarnaast ook nog eens verschillende koppelingen.
Tiktak schreef:Ik weet niet of er een hulpkoppeling is, welke stroomloos gekoppeld kan worden tussen de RR en de metro van de RET, dit ivm als er een voertuig op het samenloopdeel
met pech komt te staan. Of word hier de trekstang gebruikt tussen de beide voertuigen ???
Ik denk dat YC52000 dat misschien bedoeld als vraag.
Roland schreef:Tiktak schreef:Ik weet niet of er een hulpkoppeling is, welke stroomloos gekoppeld kan worden tussen de RR en de metro van de RET, dit ivm als er een voertuig op het samenloopdeel
met pech komt te staan. Of word hier de trekstang gebruikt tussen de beide voertuigen ???
Ik denk dat YC52000 dat misschien bedoeld als vraag.
Die is er niet, als er pech is dan moet een gelijkwaardig voertuig worden gebruikt om af te slepen. Door koppelingen met 2 verschillende hoogtes met een stang te verbinden ga je ze heel anders belasten dan waarvoor ze ontworpen zijn. Ze worden dan schuin omhoog/naar beneden getrokken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten