JoopS schreef:Afbreken lijkt mij niet de eerste optie, dat is echt niet in een week te doen maar duurt minstens een maand en ik denk nog wel langer. Na gedegen onderzoek zal er hulpconstructies geplaatst worden waardoor het ergste gevaar geweken is. Zoetermeer was toch al van plan naast de Mandelabrug een fietsbrug te maken zodat fietsers over een helling door kunnen fietsen [dus niet zoals nu met een lift omhoog en weer omlaag] Verder was het plan om er een busstation te maken en de Mandelabrug te ombouwen zodat het meer een echt station wordt met bijbehorende voorzieningen. Dit probleem komt wel erg gelegen!
Dus de mensen van Dorp en Delftsewallen mogen gaan lopen? Ik denk, als het nodig is, men gewoon gaat pendelen daar.Admin schreef:Wat de Krakeling betreft, waarschijnlijk zal het stukje naar Delftsewallen niet worden bediend (zo ver is dat nou ook weer niet) en de boog tussen Driemanspolder en Meerzicht leent zich absoluut niet voor een overloopwissel. Wellicht kiest men dan voor een wissel tussen Meerzicht en Voorweg-hoog.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast