tjitte21 schreef:Laan van Nieuw Oost-Indië bijvoorbeeld: halte van lijn 24 in de Theresiastraat en een halte op de Bezuidenhoutseweg voor lijnen 43,44. En ken er nog wel meer
hharry schreef:Als er dubbele haltenamen zijn, worden ze op google-maps -noord & -zuid of -west & -oost genoemd.
Edwin schreef:De nieuwe rails op de Laan van Hoornwijck ligt thv de halte. Ligt wel erg recht t.o.v. het viaduct. Ik ben nieuwsgierig hoe ze dat aan gaan sluiten. (helaas geen foto's; reed er met de auto langs)
pduvekot schreef:Ik kwam er gister in de tram langs en ik vond het ook wel erg krap! Maar dat vond ik ook van de bochten bij de halte Beatrixkwartier en dat gaat al jaren goed. Een tram die van een viaduct afkomt maakt wel snelheid dus ik blijf het spannend vinden...
iljitsch schreef:Gewoon extra wieltjes aan de onderkant van de rails, werkt ook goed voor achtbanen!
Edwin schreef:iljitsch schreef:Gewoon extra wieltjes aan de onderkant van de rails, werkt ook goed voor achtbanen!
Bezoekers voor Drievliet hier uitstappen......
richard1074; 02 jul 2017 20:35 schreef:Op het CS is nu het middenperron in gebruik. Konden ze daar nu even geen huisje neerzetten tegen de wind ? Je staat dar helemaal open. Men blijft nu staan op de andere perrons en lopen naar het midden op het laatste moment. Niet echt veilig.
PAV; 02 jul 2017 21:19 schreef:Sowieso is alleen het perron aan de ministeriezijde van de Rijnstraat voorzien van abri's en bankjes. Dus de tramhaltes zijn niet bepaald prettige plekken om op je tram te wachten. Voordeel van het halteren aan het middenperron is dat er niet meer zulke lange tramfiles zullen ontstaan. Heb er wel eens 4 trams achter elkaar zien staan. Van iedere lijn een wagen. Dat schoot al helemaal niet op.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten