xCookiesolax schreef:Dank Wattman!
Het huidige voorstel is om bij het sporencomplex bij de Teldersweg een extra boog van Scheveningen naar de Eisenhowerlaan te realiseren. De keerdriehoek bij de Kanaalweg verdwijnt samen met de halte Ary van der Spuyweg. Als compensatie schuift de halte Vredespaleis op richting de kruising met de Carnegielaan.
Tiktak schreef:Ik begrijp het nut niet van die extra boog, deze is vast niet bedoeld voor de uitrukwagens vanuit de remise Scheveningen,
naar lijn 17 (16). Deze gaan via de Duinstraat en via lijn 11 naar de Statenlaan.
xCookiesolax schreef:De bomenkap op de Scheveningseweg is tot nader orde uitgesteld. Ik ben benieuwd wat de gevolgen op de lange termijn gaan zijn voor de exploitatie van tramlijn 1.
https://www.omroepwest.nl/media/26508/Bomenkap-Scheveningseweg-uitgesteld-tot-rechtspraak
willem schreef:Daar gaat dan een hoop protest uit Scheveningen van komen.
willem schreef:Daar gaat dan een hoop protest uit Scheveningen van komen.
Lijn 999 schreef:Bij de Javastraat to Vredespaleis zijn ze voortvarend bezig met het verwijderen van de tramrails. Ik neem aan dat de keerdriehoek Frankenslag gaat verdwijnen en dat ook de aansluitingen met de Eisenhowerlaan opgeheven gaan worden. Daar werd al sinds mensenheugenis geen gebruik meer van gemaakt. Onnodige wissels zijn immers een bron van storingen en dat wil je beslist niet met R-net.
Jammer alleen dat de gemeente kortzichtig is. Nu hebben ze de kans laten liggen om ook de Scheveningsweg te verbreden. Gewoon 4-baans met een vrije trambaan in het midden. Dan sloot dit geheel naadloos aan op de Gevers Deynootweg. Daar staan he-le-maal geen bomen en niemand die daarover zeurt.
Ik vrees dat de Scheveningseweg gewoon een hobbelige klinkerweg blijft en te smal voor al het verkeer wat daar rijd.
Lijn 999 schreef:Ik vrees dat de Scheveningseweg gewoon een hobbelige klinkerweg blijft en te smal voor al het verkeer wat daar rijd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten