Lange_Dre schreef:Is er inmiddels al wat meer bekend over welk kleuren de nieuwe e-Citea’s gaan krijgen. Aangezien de MRDH een ontwerp heeft laten maken zodat alle bussen die in de MRDH de zelfde kleuren zouden krijgen.
Het kan dus nu al, over lange afstand 100% elektrisch rijden met R-net.iljitsch schreef:Als een bus lange tijd vast zit in het verkeer heb je inderdaad een probleem, maar dan draait de motor niet en de deuren gaan niet open dus de kachel kan wat lager, ik denk dat echt stranden relatief zeldzaam zal zijn. Een paar strategische reserveoplaadpunten kunnen dan helpen. Bovendien zet je de elektrische bussen natuurlijk in op plekken waar je zonder risico op veel vertraging door kan rijden en dan snel weer opladen, niet voor een Q-liner die 80 km over de snelweg moet tussen oplaadpunten met risico op files.
max01 schreef:Is er inmiddels al iets meer bekent over de nieuwe bussen?
q-quan schreef:Is dat niet al het geval met het huidige bussenontwerp (rood+grijs/zwart op wit) dat wordt gehandhaafd door HTMbuzz, Connexxion, etc.?
Alhoewel ik me nu ik dit typ indenk dat dat natuurlijk niet zo is de bussen van de RET o.a.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten