Prutsrail

Het prikbord voor je sociale contacten

Prutsrail

Berichtdoor Charles » 20 aug 2018 16:41

Met dank aan de Admin van dit forum waardoor ik op dit topictitel ben gekomen.

Het was weer een weekend vol ellende voor gebruikers van het railvervoer.
Om te beginnen hier in ons eigen Den Haag, na afloop van het vuurwerkfestival kon de HTM de vervoervraag niet aan. En dat was op alle dagen van dit festival het geval, evenals in voorgaande jaren. Schrale troost is dat dit ook voor autobestuurders het geval was, Scheveningen verlaten was ook een uitdaging voor die groep.

Dan was er in de Culturele Hoofdstad van Europa (Leeuwarden dus) een heel groot festijn waarbij vooraf werd opgeroepen om vooral met het ov te komen. Deed men massaal om vervolgens te bemerken dat de treinen overvol zaten waardoor mensen op het perron achterbleven. En terug was het nog erger door een draadbreuk. Gevolg was dat je nergens heen kon omdat het treinverkeer gestremd was. Lees voor de aardigheid de reacties onder dit bericht.

En vandaag komt prutsrail ons doodleuk opvrolijken dat het spoor bijna "vol" is, er kan praktisch geen trein meer bij. Lees daarover dit bericht en vergeet de reacties niet die daaronder staan.
En ook Rikus Spithorst, wie kent hem niet, heeft zijn visie geschreven over dit alles. LINK
Kortom, ik ben geneigd dat de webmaster van dit forum gelijk heeft met zijn term prutsrail
Avatar gebruiker
Charles
 
Berichten: 874
Geregistreerd: 17 jan 2010 18:59
Woonplaats: Brabant

Re: Prutsrail

Berichtdoor tetje » 20 aug 2018 20:01

Mooie klaagzang. Er zijn nu eenmaal grenzen aan systemen, die werden dit weekeinde bereikt.
Dat krijg je met massa events...

Of heb je een goede efficiƫnte oplossing behalve rare namen roepen?
tetje
 
Berichten: 118
Geregistreerd: 18 jan 2010 19:20

Re: Prutsrail

Berichtdoor Charles » 20 aug 2018 21:48

Het is geen klaagzang van/door mij.
Wel de berichten van vandaag bij elkaar verzameld en in 1 post hier neergezet.

Gisteren, zondag, heb ik ook gereisd met de NS, naar meerdere bestemmingen, en er werd in alle gevallen keurig volgens dienstregeling gereden. Wel was het in de treinen net zo druk als op weekdagen in de reguliere spits...
Resultaat van veel werkzaamheden gelijktijdig aan het spoor.
Avatar gebruiker
Charles
 
Berichten: 874
Geregistreerd: 17 jan 2010 18:59
Woonplaats: Brabant


Keer terug naar De Rommelbak

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten