xCookiesolax schreef:Dank Wattman!
Het huidige voorstel is om bij het sporencomplex bij de Teldersweg een extra boog van Scheveningen naar de Eisenhowerlaan te realiseren. De keerdriehoek bij de Kanaalweg verdwijnt samen met de halte Ary van der Spuyweg. Als compensatie schuift de halte Vredespaleis op richting de kruising met de Carnegielaan.
Dacht ook dat de haltes Wordform (lijn 1) en Johan de Witlaan verlegd gaan worden naar de andere kant van de kruising en Adriaan Goekooplaan schuift ook iets op in de richting van de Ari vd Spuyweg.
dit is ivm veiligheid als het druk is zodat de eventuele inrukkers geen conflict krijgen met de vele passagiers tijdens een congres.
en makkelijker als in de toekomst lijn 17 naar Word forum wordt doorgetrokken.
Tiktak schreef:Ik begrijp het nut niet van die extra boog, deze is vast niet bedoeld voor de uitrukwagens vanuit de remise Scheveningen,
naar lijn 17 (16). Deze gaan via de Duinstraat en via lijn 11 naar de Statenlaan.
Ik wel maar dan moet er thv de statenlaan ook een mogelijkheid komen om linksaf te slaan, dan heb je een prima calamiteitenroute als er iets gebeurt bij bijv. het vredespaleis.
natuurlijk kunt je heen via de Duinstraat maar anders om is niet mogelijk