Chris schreef:Aan de 'Iljitsch' zijde van Den Haag rijden lijnen 2 en 6 met GTL welke in elkaar overgaan bij Laan van NOI.
Ja, het leven is zwaar... Toch wel misschien tien minuten tot een kwartier extra bezig en dan vergeet je nog te melden dat je dit ook nog op de terugweg zou moeten doorstaan. En dat wel een hele maand lang....iljitsch schreef:Ik ben blij dat ik niet afhankelijk van de tram ben om naar het centrum te komen want dat wordt wel een enorme reis. Als je bijvoorbeeld naar de Grote Marktstraat wil dan wordt dat eerst 6 naar LvNOI, dan bus of metro naar CS, hele station door, dan met de tram naar de Gravenstraat en nog een stukje lopen.Chris schreef:Aan de 'Iljitsch' zijde van Den Haag rijden lijnen 2 en 6 met GTL welke in elkaar overgaan bij Laan van NOI.
Met GTL op lijn 2 is er geen ander alternatief denkbaar dan door te rijden naar Leidschendam Noord.verst107 schreef:Dit betekent dus ook dat lijn 2 tijdelijk doorrijdt naar Leidschendam Noord. Of maken ze van lijn 6 en lijn 2 een gezamenlijke lijn? 26 bijvoorbeeld.
Het zal wegbekendheid zijn, want de instructietrams voeren ook telkens het driehoeken aan Ypenburg Centrum en de Weidevogellaan / Gruttosingel uit. De vaste instructietram is inmiddels de 3107, dat is de tram die in februari aan Wateringen is aangereden door een Avenio.joostvansurksum schreef:Is dat voor trams zonder ARI soms? Zoiets als 'je rijdt de tunnel in met max 50 km per uur en als je een voorganger ziet, dan rem je af' ? Of is het om de route te verkennen voor bestuurders die daar nog nooit zijn geweest soms. Dat kan ook natuurlijk...
Chris schreef:iljitsch schreef:Ja, het leven is zwaar... Toch wel misschien tien minuten tot een kwartier extra bezig en dan vergeet je nog te melden dat je dit ook nog op de terugweg zou moeten doorstaan. En dat wel een hele maand lang....
Lange_Dre schreef:Wat is de meerwaarde van het doortrekken vin lijn 6 naar het eindpunt van lijn 9?
Admin schreef:Daar hebben ze bus 25 voor uitgevonden. Die doet dat veel efficiënter en vooral goedkoper dan het verleggen van tram 6. Hoe weet ik dat: wanneer de HTM uit hun OV-C data die vervoersstroom zou hebben ontdekt had men allang zoiets gedaan. Ergo, de (overduidelijk te lage) vraag rechtvaardigt de hoge kosten voor zo'n grapje totaal niet.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten