Zonder motor zou betekenen dat je een juist en compleet interieur hebt. Met motor is dat niet het geval, geloof ik. Heb geregeld naar de modellen gekeken die in vitrines staan in het HOVM. Maar het museum heeft die niet in de verkoop.Admin schreef:Het Riess model is de beste optie. Ik zou wel adviseren te vragen naar een (goedkoper) vitrine model, dit exemplaar is gemotoriseerd en dus nodeloos duur voor jouw doeleinden.
Charles schreef: Nog mooier als het betreffende wagennummer ook daadwerkelijk op die lijn heeft gereden.
Even daarnaar gezocht mbv Google, maar dat ziet er niet verkeerd uit zeg. Echter, nergens meer leverbaar, voor zover ik het kan vinden met de zoekrobotAdmin schreef:Daarnaast heeft Tillig een startsetje met straatspoor, maar da's wel flink aan de prijs (ca 200 euries, afhankelijk waar je het koopt ) Tillig 87992 als je echt wil.
Dus zoals het vroeger wasAdmin schreef:Begin gewoon met H0, 2-rail gelijkstroom en analoog.
Ik ben er nog niet uit welk startsetje erbij te kopen, maar jouw opmerking dat Piko het goedkoopst is klopt wel inderdaad.Admin schreef:Alternatief is natuurlijk om er een ovaaltje spoor bij te kopen, met een transformator. Feitelijk een startsetje. Kies dan een systeem waarbij het ballastbed al is inbegrepen, bv Piko A-gleis, Fleischmann Profi, Roco (Geoline/Rocoline) en Trix C-rail. Piko is het goedkoopst, Rocoline het mooist en Trix het meest robuust.
Ja, dat viel mij ook op.wattman schreef:Van het koppelstel lijkt de eerste wagen wel behandeld te zijn met een te grondig schoonmaakmiddel. Het kleurverschil met de 2100 valt erg op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten