OVinDelft schreef:Huh, goed gevonden zeg! Volgens mij is dit gewoon het artikel dat vorige maand is gepubliceerd. Het kaartje was me toen nog niet opgevallen; of misschien later toegevoegd.
Het kaartje komt wel overeen met de zin "Het nieuwe eindpunt van tramlijn 19 komt op de Van den Broekweg", dus grote kans dat dit hem dan ook wordt.
Zo blijft er wel de mogelijkheid bestaan om alsnog rechtsaf de Schoemakerstraat en dan over de Huismansingel tot een nieuw eindpunt aan de Heertjeslaan te rijden. Althans, als de zwerfstromen en dergelijke daar geen probleem zouden zijn.
Of een (ietwat onrealistische) verlenging naar Delfgauw:
Tiktak schreef:Tot in het centrum in Delfgauw moet gewoon het maximum zijn, bewoners hebben dan rechtstreeks een verbinding met de trein en de binnenstad van Delft.
Zestienhoven kunnen we gewoon uit ons hoofd zetten, ze weten nog steeds niet of het vliegveld open blijft of word afgeschaald naar een zakelijke vliegveld.
OVinDelft schreef: Je rijdt nu nog voornamelijk door weilanden.
willem schreef:Ze zijn een snelweg aan het bouwen, maar de stad mag in die richting niet verder uitbreiden.
iljitsch schreef:Joepie! Meer industrieterreinen, precies waar we behoefte aan hebben!
De afgelopen 7 jaar ofzo kwam ik regelmatig langs Zoetermeer-Oost/Bleiswijk. Helemaal volgebouwd met blokkendozen. Waarom??? En ook zeker niet een uitzondering, in Noord-Brabant is de verdozing (na / samen met de verstalling) een enorme trend.
In theorie kan je natuurlijk NL helemaal volbouwen a la Manhattan. Maar in praktijk werkt dit niet. In Den Haag zie je steeds meer woontorens waar het 19e-eeuwse stratenplan totaal geen antwoord op heeft.
Het wordt tijd dat we toch eens wat ongeschoold werk naar het buitenland gaan exporteren want hier kunnen we redelijkerwijs dat ruimtebeslag niet aan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten