Charles schreef:Waar je ook een remise wil bouwen, je krijgt tegenwoordig ongelooflijk veel bewonersprotesten waardoor veel bestuurders bang zijn om een positief besluit te nemen. Dat is voor locatie Zuiderweg al het geval.
Het lijkt er tegenwoordig op dat "men" niets meer wil accepteren in de eigen woonomgeving.
Of het nou gaat om een tramremise, een windmolen, of huisvesting van nieuwe Nederlanders, steevast steekt er een storm van protest op die vaak ook nog eens ongefundeerd blijkt te zijn. Oftewel: gebrek aan feitenkennis en het niet wéten waarover men het heeft.
iljitsch schreef:Scheveningen heeft ook nog een flink achterterrein, dus eea zou nog wel iets langer gemaakt kunnen worden zodat je ook de wat langere trams efficiënt kwijt kan.
Tiktak schreef:Vanaf 16 - 07 - 2018 worden tijdelijk RR voertuigen ingezet als ondersteuning voor lijn 9.
Het eindpunt van lijn 4 is ingekort vanaf het Kerkplein terug naar de Brouwersgracht ( volgens facebook HTM ), omdat het uitstappen
op het Kerkplein te gevaarlijk is, mensen kunnen zich niet vast houden bij het uitstappen omdat perron ontbreekt.
.
Halteperron wordt inderdaad niet gebruikt.Tiktak schreef:De nieuwe halte op de Prinsegracht wordt waarschijnlijk ook niet gebruikt om in en uit te stappen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten