iljitsch schreef:
Mijn dank voor de opmerkingen, ik heb de kaart aangepast en hij zou nu volledig moeten zijn; laat het weten als ik nog iets over het hoofd gezien heb.
Grote versie.
Ik heb nu ook keergelegenheden toegevoegd, waarvan er best veel zijn. (Ik heb twee keerdriehoeken in Scheveningen niet meegenomen omdat die er niet bepaald operationeel uitzien...)
Eens zien... Dat ziet er vrij uitgebreid uit, maar ik mis nog een paar items;
-> De keerdriehoeken bij de halten Frankenslag en Nieuwe Duinweg, die je al noemt. Zover ik weet zijn die wel nog gewoon bruikbaar.
-> De keerdriehoek Volmerlaan (naast het Shell gebouw).
-> De keerdriehoek 's-Gravenmade (lijn 1, langs het kanaal naar Delft net ten noorden van de A4).
-> De keerdriehoek Korte Voorhout.
-> Dat extra getekende lusje bij station Voorburg is misschien wat overbodig .
-> Eventueel kun je de keermogelijkheden op Plein 1813 en Prins Hendrikplein nog kunnen toevoegen (in beide gevallen worden de rotonde-achtige vormgevingen van deze pleinen benut om een keermogelijkheid te realiseren, welke de HTM gebruikt om lijnen in te korten als er een stremming in het centrum is, zoals een evenement).
Hier is de kaart van Sporenplan.nl, ter referentie:
http://www.sporenplan.nl/figuren/tekeningen/ns_tram/htmtram.gif
(Op deze kaart mist alleen nog het nieuwe keerspoor op lijn 11 tussen de J.Catsstraat en de Wouwermanstraat, en is de sporensituatie bij de toegang van de HS-tramtrunnel out-of-date)