xCookiesolax schreef:Er zijn vandaag (ongeplande?) werkzaamheden op de Kalvermarkt waardoor tramlijnen 9 (ri. Vrederust) en 16 (ri. Statenkwartier) niet zullen stoppen bij de halte Kalvermarkt. Weet iemand de oorzaak?
JoopS schreef:xCookiesolax schreef:Er zijn vandaag (ongeplande?) werkzaamheden op de Kalvermarkt waardoor tramlijnen 9 (ri. Vrederust) en 16 (ri. Statenkwartier) niet zullen stoppen bij de halte Kalvermarkt. Weet iemand de oorzaak?
Mag ik raden? Maandag gaat lijn 9 met AV's rijden, toch nog een kleine aanpassing nodig? Misschien kan Roland uitsluitsel geven?
WKZH5A schreef: Zaterdag rijdt lijn 15 weer normaal, alleen ik vraag me wel af of lijn 15 bij de halte Wenckebachstraat en Van Musschenbroekstraat (beide richting Nootdorp) daar kunnen stoppen. De perronbanden zijn wel aangelegd, maar er ligt nog geen halte. De halten richting CS zijn as zaterdag gereed voor gebruik verwacht ik, heb vandaag even gekeken.
buschauffeur schreef:Zie ik het nou goed, komt er een gezamenlijke bus-/tramhalte met een laag en hoog perron?
En kan er geen rondje meer gereden worden door de trams (of werd dat toch nooit gedaan)?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten